EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Hi ha dues maneres d'enganyar-se. La primera consisteix a creure el que no és veritat; la segona, a negar-se a creure el que és veritat."
Søren Kierkegaard
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 01-05-2010  5315

Jornada sobre la falsificació de la història

La Jornada sobre la Falsificació de la Història «La literatura catalana del segle XV al XVII sota la censura espanyola» amb un detall especial sobre la Celestina, a càrrec d'En Bilbeny, va ser un èxit - l'aula plena de gom a gom, més una dotzena de cadires i fins i tot gent asseguda a terra- sent necessària una hora més, allargant la sessió fins les dues, per tal de permetre el torn de preguntes. Va anar més o menys així:

de 10 a 11: explicació genèrica sobre la Falsificació de la Història
de 11 a 12:cas concret de la Celestina
de 12 a 1: torn de paraules

Com a resum podeu veure l'entrevista amb En Bilbeny al diari de Prada, que ho explica amb detall

Jornada sobre la Falsificació de la Història
Organitza: Fundació Institut Nova Història
dia 19 d'agost, de 10 a 12h

1. Aproximació genèrica
2. El cas concret de la Celestina

Ponent: Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història [programa]




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41979
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Segona Part: La restauració de la...[+]
    L'astrolau o astrolabi de Barcelona, atribuït a Sunifred Llobet a l'any 980, és l'astrolau amb caràcters...[+]
    Com cal dir-ne, dels reis catalans? Eren catalans els nostres reis? Va ser Catalunya un regne? Un apèndix del...[+]
    Un fet poc conegut de la vida del genial arquitecte modernista és la seva detenció un Onze de Setembre, durant...[+]