Crea el teu compte
Accedeix
"La història és sempre una fantasia sense base científica, i quan es pretén aixecar un embull invulnerable i col·locar-hi a sobre una conseqüència, es corre el perill que una dada canviï i s'ensorri tota la carcassa històrica."
Pío Baroja (1872-1956)
ARTICLES » 04-10-2022  |  CENSURA I LA MANIPULACIó
3148

L'Institut Nova Historia reprèn les conferències de tardor

L'Institut Nova Història reprèn els cicles de conferències de tardor i primavera després que haguessin estat interromputs per la pandèmia de Covid 19. Encetem el cicle de tardor aquest divendres 7 d'octubre a les 7 de la tarda a la Casa Elizalde de Barcelona. Llegiu-ne els detalls a continuació.

L'Institut Nova Història reprèn els Cicles de Conferències sobre la Manipulació de la Història de Catalunya.

El Cicle de Tardor d'enguany es farà  a la Casa Elizalde, carrer València, 302. Comença aquest divendres que ve, dia 7 d'octubre. Les places són limitades a 20 persones, per la capacitat de la sala, i s'adjudicacran per estricte ordre d'inscripció. D’altra banda, i a diferència de les edicions anteriors, cal inscriure-s’hi prèviament. Les conferències començaran a les 7 de la tarda.


Preu per conferència:  13€Adherits: 10€

Preu per Cicle complet de 6 conferències: 65€Adherits: 50€

 

Divendres, 7 d'octubre
RICARD COR DE LLEÓ I LA UNIÓ POLÍTICA ENTRE CATALUNYA I ELS COMTATS CATALÀUNICS

Jordi Àlvarez

Divendres, 21 d'octubre
SANT FRANCESC D'ASSÍS, DEL MITE A LA HISTÒRIA. Un intent de reconstrucció biogràfica més enllà de la censura política i religiosa
Jordi Bilbeny

Divendres, 4 de novembre
ALBALA
, EL PARENTIU CONSANGUINI DE SANTA TERESA DE JESÚS
Felip Rodríguez

Divendres, 25 de novembre
TERESA DE JESÚS I LA FUNDACIÓ DE LES CLARISSES DESCALCES REIALS
Pep Mayolas

Divendres, 2 de desembre
CATALANS A LA PRIMERA VOLTA AL MÓN
Miquel Llauradó

Divendres, 16 de desembre
EL CATALÀ, LLENGUA OFICIAL A L'EUROPA MEDIEVAL I AL MUNDUS NOVUS

Manel Capdevila



Per inscriure-us al cicle complet cliqueu a l'enllaç
següent:


https://www.inh.cat/agenda/Cicle-de-Conferencies-sobre-la-Manipulacio-de-la-Historia-de-Catalunya-2022-10-07

En cas que vulgueu assistir només a alguna conferència, accediu a l'acte d'agenda i feu-n'hi la inscripció corresponent.




Autor: Institut Nova Història




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38501
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+]
    En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona...[+]
    En Henry Ettinghausen qüestiona la "decadència catalana" dels segles XVI i XVII, fa un repàs de la història de...[+]