Crea el teu compte
Accedeix
"La història és, en essència, una construcció narrativa: Els historiadors no sols escriuen els fets, sinó que els organitzen"
Hayden White, historiador dels EUA
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 01-05-2010  14970

Jordi Bilbeny

L'acció de la Celestina passa a València

RECUPEREM LA NOSTRA HISTÒRIA.
CONFERÈNCIA a càrrec de Jordi Bilbeny.

Després de les investigacions sobre el Quixot i el Llatzaret de Tormos, a més a més de la investigació i els huit simposis celebrats a Arenys de Munt sobre la descoberta catalana d’Amèrica, ara vos presentem els estudis que està fent Jordi Bilbeny al voltant d’una obra de la literatura universal: La Celestina. La seva recerca ens ajudarà a retrobar la nostra història ocultada, amagada, censurada, raó per la qual encara és una gran desconeguda.

En aquesta conferència, l’escriptor i filòleg Jordi Bilbeny aportarà proves documentals irrefutables amb què es demostra que l’obra no tan sols no era anònima, sinó que va ser escrita per un autor de la Corona d'Aragó i en llengua catalana.

Dia 25 de juliol de 2009,  a les 10 de la nit

Al teatre Cervantes, L'Olleria (Vall d'Albaida)



Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

  1. T
    25-09-2013 19:38

    David, Seria valencià, però no castellà... com ens han venut!

  2. David
    18-08-2013 12:57

    Dons si la celestina la accio transcurreix a valencia, saria valencia no pas catala.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
40489
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+]
En Francesc Magrinyà recull la línia de recerca oberta per En Jordi Bilbeny sobre la identificació de...[+]
Els historiadors oficials espanyols ens asseguren que Catalunya no era un regne i que ni tan sols no existia: que...[+]
La lectura de l'article "Lleonard i la Casa Catalana d'Itàlia'" d'en Jordi Bilbeny ens dóna moltes pistes de qui...[+]