Crea el teu compte
Accedeix
"Vivim en un món fals i l’única forma de sortir-ne és admetre plenament allò que som i que constitueix la nostra realitat"
Manuel de Pedrolo
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 01-05-2010  14880

Jordi Bilbeny

L'acció de la Celestina passa a València

RECUPEREM LA NOSTRA HISTÒRIA.
CONFERÈNCIA a càrrec de Jordi Bilbeny.

Després de les investigacions sobre el Quixot i el Llatzaret de Tormos, a més a més de la investigació i els huit simposis celebrats a Arenys de Munt sobre la descoberta catalana d’Amèrica, ara vos presentem els estudis que està fent Jordi Bilbeny al voltant d’una obra de la literatura universal: La Celestina. La seva recerca ens ajudarà a retrobar la nostra història ocultada, amagada, censurada, raó per la qual encara és una gran desconeguda.

En aquesta conferència, l’escriptor i filòleg Jordi Bilbeny aportarà proves documentals irrefutables amb què es demostra que l’obra no tan sols no era anònima, sinó que va ser escrita per un autor de la Corona d'Aragó i en llengua catalana.

Dia 25 de juliol de 2009,  a les 10 de la nit

Al teatre Cervantes, L'Olleria (Vall d'Albaida)



Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

  1. T
    25-09-2013 19:38

    David, Seria valencià, però no castellà... com ens han venut!

  2. David
    18-08-2013 12:57

    Dons si la celestina la accio transcurreix a valencia, saria valencia no pas catala.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
40089
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Té alguna relació la sardana i la bruixeria? Com és que els primers textos històrics on s'esmenta aquesta...[+]
Es confirma, a nivell pràctic, la tesi que els catalans eren coneguts o confosos per...[+]
Podia ser que un nen, criat al camp, sense contacte amb cap centre de coneixement tècnic, fos un dels enginyers i...[+]
Nombrosos errors a la grafia dels topònims delaten la intervenció d'un copista poc atent o atent només a...[+]