Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 16-04-2018  3585

La Clau de la Nostra Història

La Clau: 17è simposi, la història censurada de Catalunya

Entrevista a l'Albert Codinas, president de l'Institut Nova Història, arran del «17è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya» (Arenys de Munt, novembre del 2017).



Redacció: La Clau de la Nostra Història




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39861
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Una intervenció arqueològica a la basílica dels Sants Just i Pastor descobreix restes d'un segon palau...[+]
    A partir d’uns textos on els cronistes ens diuen que En Colom es trobava sobre les Canàries a la tornada d’un...[+]
    Viu o mort al 1484? Aquest punt bloqueja molts investigadors, però En Jordi Bilbeny et dóna la clau per passar...[+]
    Qui era la mare d'En Joan d'Àustria? Va ser educat a Yuste, a 460 km del mar, el capità general de la...[+]