EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 21-03-2016  3969 lectures

Lluís Batlle i Rossell

Les conferències de la 2a Universitat Nova Història (Montblanc 2015) ja són accessibles

Presentem els enregistraments de totes les conferències.

Parada a la 2a UNH de Montblanc (foto: El Punt / Avui).

Amb uns quants mesos de retard, finalment podem presentar els enregistraments de les conferències fetes de la segona Universitat Nova Història, que es va escaure a Montblanc durant els primers quatre dies de l'agost del 2015

Són un total de quinze conferències de més d'una hora, quatre presentacions de llibres, i la presentació d'un manifest. Podeu veure-les a: http://www.inh.cat/arxiu/vid/2a-Universitat-Nova-Historia

Moltes gràcies als conferenciants, als qui han organitzat les conferències, als qui han participat en l'enregistrament i el muntatge de les filmacions, perquè, entre tots hem pogut eixamplar la divulgació de les nostres investigacions.

Lluís Batlle i Rossell



Redacció: Lluís Batlle i Rossell




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41896 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    La pregària hebrea del segle XV Ein K'Eloheinu té grans similituds musicals amb l'himne nacional...[+]
    Recollim en aquesta ocasió un interessant treball sobre Cervantes, que fou presentat als III Jocs Florals de la...[+]
    Es pot saber si els marineres que van anar amb En Colom a Amèrica en aquell primer viatge transoceànic eren...[+]
    Al núm. 27 de la revista dDona, del febrer del 2012, la seva directora Eugènia Carrasco hi publica un article...[+]