Crea el teu compte
Accedeix
"Malfia't de la història. Somnia-la i refés-la."
Pere Quart
NOTICIES »
Data de publicació: 26-11-2013  4813 lectures

Nou espai de videus i documents al web

L'Institut Nova Història ha obert un nou espai al web des d'on podeu accedir a tots els continguts audiovisuals que anem enregistrant i produint, entre d'altres documents. Inaugurem aquesta secció fent públics els videus de la 1a Universitat Nova Història de Crespià i el tràiler del documental «Desmuntant Leonardo».

El nou espai consisteix en un ARXIU que centralitza i facilita l'accés als continguts audiovisuals i documents públics que es generen a l'Institut Nova Història.

L'espai permet la classificació dels continguts per temes i categories, facilitant-ne l'accés.

Per accedir a la nova secció, feu clic a l'enllaç "ARXIU" que trobareu al menú del nostre web.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 2700€
    de 8000€
    Queden 30 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39032 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Fa ben bé vint anys que els historiadors i colombistes catalans, imbuïts d'un desconeixement absolut sobre el...[+]
    En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+]
    Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+]
    Segons En Javier García Blanco, autor d'aquest article, En Lleonard va tenir relacions i contactes hispànics de...[+]