Crea el teu compte
Accedeix
"La història és una combinació de realitat i mentides. La realitat de la història arriba a ser una mentida. La irrealitat de la faula arriba a ser la veritat. "
Jean Cocteau
NOTICIES » PROJECTE DESCOBERTA CATALANA D'AMÈRICA
Data de publicació: 03-02-2019  4702

Nou viatge a Cuba amb En Jordi Bilbeny del 26 de març al 9 d'abril

Cuba. Hem preparat un nou viatge a aquesta illa amb En Jordi Bilbeny des del 26 de març al 9 d'abril. Places limitades.

L'Institut Nova Història, Amunt Viatges i La Selva Tours han organitzat un segon viatge a Cuba amb En Jordi Bilbeny per recordar in situ la descoberta que en féu En Cristòfor Colom i també la primera conquesta de l'illa pels catalans. La nostra expedició s'escaurà entre el 26 de març i el 9 d'abril d'aquest 2019.

Trobareu el preu, els terminis de pagament, les condicions en general, l'itinerari i d'altra informació a l'enllaç següent:

https://www.inh.cat/agenda/Nou-viatge-a-Cuba-amb-En-Jordi-Bilbeny-del-26-de-marc-al-9-d'abril-2019-03-26



L'illa de Cuba cartografiada per En Joan Cossa l'any 1500


Institut Nova Història




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 3300€
    de 5000€
    Queden 21 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38799
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Un fet poc conegut de la vida del genial arquitecte modernista és la seva detenció un Onze de Setembre, durant...[+]
    Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+]
    Un altre argument més per ajudar-nos a entendre que la conquesta de Mèxic va ser duta a terme per...[+]
    En Marc Terrades ens fa arribar unes imatges d'unes naus d'armades espanyoles del segle XVI, que, curiosament,...[+]