Crea el teu compte
Accedeix
"Per estimar el país cal sentir que té un passat, però no cal estimar l’embolcall històric d’aquest passat.
Cal estimar la seva part muda, anònima, desapareguda"
Simone Weil
NOTICIES » PROJECTE DESCOBERTA CATALANA D'AMÈRICA
Data de publicació: 03-02-2019  4797

Nou viatge a Cuba amb En Jordi Bilbeny del 26 de març al 9 d'abril

Cuba. Hem preparat un nou viatge a aquesta illa amb En Jordi Bilbeny des del 26 de març al 9 d'abril. Places limitades.

L'Institut Nova Història, Amunt Viatges i La Selva Tours han organitzat un segon viatge a Cuba amb En Jordi Bilbeny per recordar in situ la descoberta que en féu En Cristòfor Colom i també la primera conquesta de l'illa pels catalans. La nostra expedició s'escaurà entre el 26 de març i el 9 d'abril d'aquest 2019.

Trobareu el preu, els terminis de pagament, les condicions en general, l'itinerari i d'altra informació a l'enllaç següent:

https://www.inh.cat/agenda/Nou-viatge-a-Cuba-amb-En-Jordi-Bilbeny-del-26-de-marc-al-9-d'abril-2019-03-26



L'illa de Cuba cartografiada per En Joan Cossa l'any 1500


Institut Nova Història




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 5135€
    de 8000€
    Queden 24 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39090
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+]
    Una nova expressió del Quixot, incomprensible del tot en castellà, porta En Lluís Batlle a trobar-hi un...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
    A través d’una comanda de cartes feta per Beatriu d'Aragó, reina d'Hongria, en llengua catalana, en Francesc...[+]