EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Em meravello sovint que la història resulti tan pesada, perquè gran part d'ella ha de ser pura invenció"
Jane Austen (1775-1817) Escriptora
NOTICIES »
Data de publicació: 22-04-2013  5498 lectures

Parada de Sant Jordi de l'Institut Nova Història

el proper dimarts dia de Sant Jordi, l'Institut Nova Història disposarà de parada pròpia, i estarà situada, com l'any passat, al Passeig de Gràcia 55 (alçada Bulevard), entre València i Aragó baixant per la vorera dreta.

Benvolguts i benvolgudes,

us comuniquem que, el proper dimarts dia de Sant Jordi, l'Institut Nova Història disposarà de parada pròpia, i estarà situada, com l'any passat, al Passeig de Gràcia 55 (alçada Bulevard), entre València i Aragó baixant per la vorera dreta.

Com a novetat, presentem el nou llibre d'en Pep Mayoles i d'en Lluís Mandado: "Del Ter al Túria. Ports de partida cap a Amèrica", a més de la resta de material editat com DVDs, llibres, mapes, i també samarretes.


Signaran llibres:

Jordi Bilbeny
(d'11 del matí fins la 1 del mig dia, i de 5 a 7 de la tarda)

Pep Mayoles (de 2/4 de 6 fins les 8 de la tarda)

Lluís Mandado (de 12 fins les 3 de la tarda, i de 2/4 de 6 fins a les 8 de la tarda)

Enric Guillot (de 12 a 2, i de 4 a 8 de la tarda)


Crida a col·laboradors:

Si algú vol col.laborar atenent, muntant o recollint la parada, poseu-vos en contacte amb Albert Codinas al 617357320.


Us hi esperem!




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
    1841 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus de la 13a UNHLlista de reproducció de tots els videus de la 13a UNH
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Quan trobem en textos castellans del Siglo de Oro l'expressió “rayo de sangre”, “rayo de leche”, “rayo...[+]
    Segona Part: La restauració de la...[+]
    Hi havia port a Pals o no hi havia port? Mentre els escèptics continuen dubtant, l'Albert Fortuny analitza el...[+]
    Article d'Andreu Mas publicat al diari El Punt - Avui, el 15 de novembre del...[+]