ARTICLES » PROJECTE MITOLOGIA CATALANA
Data de publicació: 15-10-2014 10765 lectures Jordi Portabella |
Descarregar PDF de l'article
Comentaris publicats
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] En un viatge a Malta, en Pere Alzina es va adonar de la gran quantitat de noms catalans encara vius a l'illa, tant...[+] Canal 9 informa dels estudis de Jordi Bilbeny i Francisco...[+] L'Isidre Casajoana, en un viatge per alemanya, troba uns escuts amb els quatre pals i ens ho comenta en aquesta...[+] |
EN









Com amb tot hi ha diferents parers: http://merce.bcn.cat/ca/hist%C3%B2ria . :) Tot és ple de mentides i mitges veritats.
A veure si s'assabenta el senyor Portabella, i de passada l'INH, que Santa Eulàlia segueix sent la patrona de la ciutat de Barcelona. La Mercè només ho és de la diòcesi.
No passeu per alt el comentari que diu que Servent és salvat per Mercedaris (i no per Trinitaris, com diuen molts altres).
Molt interessant!!!