EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
NOTICIES » PROJECTE MITOLOGIA CATALANA
Data de publicació: 29-04-2015  7544

Presentació del llibre d'en Jordi Bilbeny, «La Sardana i la Religió de les Bruixes», a Barcelona

Unes cent vuitanta persones s'apleguen per escoltar la Patrícia Gabancho, En Jan Grau, En Quim Rutllant i En Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

  1. Joan
    02-05-2015 00:20

    Les illes Fèroe serien les illes Ferro,en algun moment de la història hi hauria hagut un assentament de mariners. Això segons comenta en Bilbeny a la presentació del llibre. Jo he buscat rapidament i he vist algun mapa que també hi posava Farre.

  2. Lluís
    01-05-2015 20:41

    Què, de les illes Fèroe?

  3. Joan
    01-05-2015 19:02

    Brutal això de les illes Fèroe!! És un altre fil per estirar.

    Teniu l'enllaç del mapa antic per poder veure'l?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41927
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
El cronista Bernáldez ens assegura que En Colom va morir “in senectute bona” a l’edat de 70 anys. A partir...[+]
L'any 1519 Barcelona era la capital del regnes de les Espanyes, quan Carles I va ser proclamat, el mes de Novembre...[+]
Aportacions del prestigiós historiador britànic Alan Ryder...[+]