Crea el teu compte
Accedeix
"Mentre els lleons no tinguin els seus propis historiadors, la història de la cacera glorificarà sempre el caçador”"
Chinua Achebe
NOTICIES » PROJECTE MITOLOGIA CATALANA
Data de publicació: 29-04-2015  6244 lectures

Presentació del llibre d'en Jordi Bilbeny, «La Sardana i la Religió de les Bruixes», a Barcelona

Unes cent vuitanta persones s'apleguen per escoltar la Patrícia Gabancho, En Jan Grau, En Quim Rutllant i En Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Joan
    02-05-2015 00:20

    Les illes Fèroe serien les illes Ferro,en algun moment de la història hi hauria hagut un assentament de mariners. Això segons comenta en Bilbeny a la presentació del llibre. Jo he buscat rapidament i he vist algun mapa que també hi posava Farre.

  2. Lluís
    01-05-2015 20:41

    Què, de les illes Fèroe?

  3. Joan
    01-05-2015 19:02

    Brutal això de les illes Fèroe!! És un altre fil per estirar.

    Teniu l'enllaç del mapa antic per poder veure'l?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 3300€
de 5000€
Queden 21 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38801 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Qui eren els ambaixadors de Ferran el Catòlic a Roma? Pot ser que en el moment de màxima puixança de la Nació,...[+]
Quondam vol dir difunt? Sí, és clar: i s’aplica quan algú és un difunt biològic. Però també s'utilitza...[+]
Més enllà de tots els tòpics que s'han dit sobre Sant Jordi, ara en Jordi Bilbeny aprofundeix en les arrels...[+]
Nombrosos errors a la grafia dels topònims delaten la intervenció d'un copista poc atent o atent només a...[+]