Crea el teu compte
Accedeix
"No saber el que ha succeït abans de nosaltres és com ser nens per sempre"
Ciceró (106 AC-43 AC) Escriptor, orador i polític
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 15-04-2015  5027 lectures

Primeres gravacions dels cicles de tardor i hivern

Malgrat la pausa de publicació d'enregistraments dels últims mesos, comencem a editar les conferències dels dos últims cicles duts a terme a Barcelona, organitzats per l'Institut Nova Història i l'Associació Nova.

Instantània de la conferència d'en Francesc Jutglar

Cicle de tardor

A la tardor del 2014 l'Institut Nova Història i l'Associació Nova van dur a terme el 4t Cicle --de tardor-- de la Falsificació de la Història de Catalunya. Trobareu el primer enregistrament, així com els que anem preparant, seguint el següent vincle: Arxiu/5è Cicle de Falsificació de la Història. El contingut del cicle era el següent:

Cicle d'hivern

Així mateix, també hem començat la publicació de les gravacions del 6è Cicle encetat l'hivern passat i que ha durat fins aquesta mateixa setmana. En podeu trobar els enregistraments ja produïts, així com els propers, al següent vincle: Arxiu/6è Cicle de Falsificació de la Història. El contingut del cicle ha estat el següent:




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. Lluís
    22-04-2015 01:24

    Un de bo, en Lapesa. L'he prou llegit i el cito de resquitllada.

  2. Joan
    22-04-2015 00:59

    Hauries de llegir Lapesa. Hauries d'estudiar l'evolució del castellà.

  3. Lluís
    21-04-2015 16:25

    Joan: explica, explica. N'espero els detalls.

  4. Joan
    21-04-2015 14:17

    Lluís: He vist el teu video. No en parlis mai amb un filòleg. Les teves catalanades no ho són.

  5. Joan
    16-04-2015 11:23

    Molts ànims!!! I no pareu de fer conferències!!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 3650€
de 5000€
Queden 13 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38864 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Després de dos anys de recerques i d’estudiar la biografia d’En Leonardo Da Vinci, En Jordi Bilbeny creu que...[+]
Si en Leonardo da Vinci va ser en realiat en Lleonard della Rovere, com defensa en Jordi Bilbeny, aleshores la...[+]
Segons la història oficial, Isabel de Castella va rebre Elx i Crevillent com a dot pel seu casament amb Ferran...[+]
La Biblioteca Nacional de la capital francesa conserva un exemplar complet del text del segle xv del qual es creia...[+]