EN
Crea el teu compte
Accedeix
"(...) la neutralitat aparentment objectiva i científica de l'historiador, que mira endarrere i sentencia què és el que realment va succeir, és producte de la seva identificació amb el vencedor"
Àlex Matas i Pons. «Els marges dels mapes: una geografia desplaçada.»
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 15-04-2015  5684

Primeres gravacions dels cicles de tardor i hivern

Malgrat la pausa de publicació d'enregistraments dels últims mesos, comencem a editar les conferències dels dos últims cicles duts a terme a Barcelona, organitzats per l'Institut Nova Història i l'Associació Nova.

Instantània de la conferència d'en Francesc Jutglar

Cicle de tardor

A la tardor del 2014 l'Institut Nova Història i l'Associació Nova van dur a terme el 4t Cicle --de tardor-- de la Falsificació de la Història de Catalunya. Trobareu el primer enregistrament, així com els que anem preparant, seguint el següent vincle: Arxiu/5è Cicle de Falsificació de la Història. El contingut del cicle era el següent:

Cicle d'hivern

Així mateix, també hem començat la publicació de les gravacions del 6è Cicle encetat l'hivern passat i que ha durat fins aquesta mateixa setmana. En podeu trobar els enregistraments ja produïts, així com els propers, al següent vincle: Arxiu/6è Cicle de Falsificació de la Història. El contingut del cicle ha estat el següent:




Descarregar PDF de l'article

  1. Lluís
    22-04-2015 01:24

    Un de bo, en Lapesa. L'he prou llegit i el cito de resquitllada.

  2. Joan
    22-04-2015 00:59

    Hauries de llegir Lapesa. Hauries d'estudiar l'evolució del castellà.

  3. Lluís
    21-04-2015 16:25

    Joan: explica, explica. N'espero els detalls.

  4. Joan
    21-04-2015 14:17

    Lluís: He vist el teu video. No en parlis mai amb un filòleg. Les teves catalanades no ho són.

  5. Joan
    16-04-2015 11:23

    Molts ànims!!! I no pareu de fer conferències!!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1038
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Quin protagonisme van tenir en el descobriment i quin paper hi va jugar Ferran II en el seu regnat? La intenció...[+]
Al núm. 27 de la revista dDona, del febrer del 2012, la seva directora Eugènia Carrasco hi publica un article...[+]
L'acadèmia peruana de la llengua reconeix l'origen català algunes paraules com...[+]
Una intervenció arqueològica a la basílica dels Sants Just i Pastor descobreix restes d'un segon palau...[+]