Crea el teu compte
Accedeix
"Si la història l'escriuen els que guanyen, això vol dir que hi ha una altra història."
Litto Nebbia
NOTICIES » PROJECTE DESCOBERTA CATALANA D'AMÈRICA
Data de publicació: 22-11-2013  4211 lectures

Ràdio Arenys de Munt entrevista En Jordi Bilbeny sobre el 13è Simposi

Jordi Bilbeny i diferents ponents expliquen algunes de les novetats que trobarem al 13è Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica que s'inaugura aquesta tarda a Arenys de Munt.









Per escoltar l'entrevista feu clic al següent giny:





versió per imprimir

Comentaris publicats

  1. Anònim
    09-12-2013 12:57

    I d´aquest Simposi no em parlem?: http://www20.gencat.cat/docs/chcc/0-WEB_AEC_CHCC/CHCC/03_Web_Simposi_Espanya%20contra%20Catalunya.pdf

  2. Jordi Bilbeny
    26-11-2013 19:41

    No, aquest Lluís Font no és fill d'En Moctezuma, sinó un descendent. I tampoc ell no cobrava diners, sinó els seus avantpassats.

  3. Lluís
    25-11-2013 23:38

    DesdeBarcelona: Fill d'en Moctezuma? :D

  4. Des de Barcelona
    25-11-2013 18:32

    No m´ha quedar clar, aquest Lluís Font és fill d´En Moctezuma i cobrava diners de l´Estat mexicà fins l´any 1.939?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 2250€
de 5000€
Queden 35 dies

Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
38676 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Es confirma, a nivell pràctic, la tesi que els catalans eren coneguts o confosos per...[+]
Quin protagonisme van tenir en el descobriment i quin paper hi va jugar Ferran II en el seu regnat? La intenció...[+]
Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]