Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
ENTREVISTES »
Data de publicació: 01-05-2010  5696

TV Mataró entrevista En Jordi Bilbeny

Entrevista a Jordi Bilbeny, que porta 20 anys investigant el tema d'En Colom català, a part també d'estar destapant la catalanitat de Cervantes (o Servent).






Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39847
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'Àlex Sendra ens presenta un exemple, a través d’un conte de la Josefina Làzaro, de com ha quedat memòria...[+]
    Les cròniques ens relaten que En Cortès va assistir a les Corts de Toledo al 1528, a la tornada de Mèxic. Però...[+]
    Empordà Televisió recull la notícia de la presentació del llibre "El Quixote va esborrar el Quixot", de Lluís...[+]
    Segons En Javier García Blanco, autor d'aquest article, En Lleonard va tenir relacions i contactes hispànics de...[+]