Crea el teu compte
Accedeix
"Estar d'acord amb tres quartes parts de la gent és el primer requisit de la salut mental"
Oscar Wilde
NOTICIES »
Data de publicació: 04-03-2013  8297 lectures

Última embranzida pel documental 'Desmuntant Leonardo'

El documental sobre Leonardo va prenent cos i ja som a la recta final. Fes-nos un darrer cop de mà!

EL DOCUMENTAL SOBRE LEONARDO VA PRENENT COS.

FES-NOS UN DARRER COP DE MÀ!

Ja som a la recta final. L'equip de producció ha visitat Nàpols i Vinci per tenir imatges del lloc on es diu que va néixer el gran Mestre del Renaixement i ha entrevistat alguns dels seus biògrafs moderns més reputats.




En Jordi Bilbeny fent un cop d'ull al poble de Vinci i els seus entorns, intentant treure'n l'entrellat d'unes dades que no encaixen ni amb calçador.



Un moment del rodatge a Nàpols, de l'entrevista a en Carlo Vecce, un dels biògrafs actuals més importants d'En Leonardo.



Repassant la informació d'un llibre sobre la presumpta casa natal d'en Leonardo, a Anchiano, prop de Vinci.





Parlant amb un veí de Vinci, en el moment que li deia que Leonardo no havia nascut en aquesta petita vila italiana.







Moltes gràcies per la vostra empenta i les vostres aportacions econòmiques, petites i grans que estan fent possible aquest documental.

Pilar Montoliu i Institut Nova Història


LA HISTÒRIA ENS L'HAN FURTADA A TOTS 
I NOMÉS ENTRE TOTS LA RECUPERAREM

si encara no ho has fet :



i beneficia't de diferents recompenses, com aparèixer als crèdits de la pel·licula, 
ser co-productor oficial, obtenir entrades, adquirir el DVD del documental, etc.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39833 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    El cronista Bernáldez ens assegura que En Colom va morir “in senectute bona” a l’edat de 70 anys. A partir...[+]
    Descobrim una prova de catalanitat a la nau Victòria de Magallanes en un mapa antic de les Philipines exposat al...[+]
    Un historiador del segle XVI afirma que la descoberta d'Amèrica "no s'ha d'atribuir als castellans". El text diu...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]