EN
Crea el teu compte
Accedeix
"L'únic deure que tenim amb la història és reescriure-la."
Oscar Wilde (1854-1900) Dramaturg i novel·lista
NOTICIES » PROJECTE COLOM
Data de publicació: 13-03-2015  6694

Pep Mayolas

Un passeig per la Barcelona d'En Cristòfor Colom

El proppassat 5 de març, l'informatiu VilaWeb donava notícia de la Ruta Colombina de l'Institut Nova Història que es celebraria el dissabte 7 de març.

L'enllaç és el següent:

http://www.vilaweb.cat/noticia/4234346/20150305/passeig-barcelona-cristofor-colom.html

Des de l'INH agraïm al prestigiós diari electrònic català l'atenció i l'espai que ens ha dedicat, i aprofitem per informar-vos que la Ruta va ser un èxit, amb 40 assistents que van gaudir d'una passejada cultural intensa i plàcida en un matí de primavera lluminós. En acabat, 18 dels 40 participants van dinar amb els nostres investigadors i hi van compartir una bona sobretaula. Aviat confirmarem la data de la propera Ruta.



Redacció: Pep Mayolas




Descarregar PDF de l'article

  1. Mirallers 9, Colom
    27-03-2015 13:08

    Hay documentación arqueológica. Puede ayudar a entender.

    http://cartaarqueologica.bcn.cat/Docs/530/2010_06_11_16_37_12_Mem%C3%B2ria%20112-07.pdf

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41252
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona...[+]
Els Borja i els Della Rovere eren junts a la Cort Pontifícia de Roma. Però abans que s'enfrontessin a mort...[+]
En Pep Mayolas reflexiona al voltant de la figura d'en Gonzalo Fernández de Córdoba, que podria ser en realitat...[+]
L'historiador Jordi Bilbeny reivindica la catalanitat del descobridor d'Amèrica amb una ruta per...[+]