Crea el teu compte
Accedeix
"La llibertat d'expressió i la lluita contra la censura són pròpies de països civilitzats. La resta és la barbàrie."
Jordi Bilbeny
PUBLICACIONS »
Data de publicació: 01-05-2010  14664

Xevi Mató: '42º: La història prohibida'

 

Autor: Xevi Mató
Títol: "42º: La història prohibida"
Mides i Enquad. i Pàg.: DVD, 52 minuts, Format 16:9
Editorial: Acràsia
Ciutat i Any 1a edició: Barcelona, 2009


Durant molts anys s'ha explicat que En Cristòfor Colom, un comerciant genovès, va salpar de "Palos de Moguer" en direcció a l'índia per descobrir terres en nom de la corona de Castella.

La veritat, però, és que En Cristòfor Colom (Joan Colom i Bertran) era català i va salpar de Pals en direcció a Amèrica per descobrir unes terres que ell ja havia trepitjat anteriorment. Així s'iniciava una nova era per a la gran nació catalana, que fou la veritable nació que protagonitzà la conquesta americana.

El present documental recull els estudis del prestigiós investigador Jordi Bilbeny i pretén divulgar-los al poble català, a qui s'ha ocultat durant segles la seva veritable i gloriosa història.




Descarregar PDF de l'article

  1. Albert Miralles
    10-01-2012 12:46

    On podem trobar aquest DVD per comprar-lo. Gràcies.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
39999
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Ponència d'En Manel Capdevila al 8è Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica a Arenys de Munt...[+]
Amb una cura i una precisió inusitades, En Paolo Pellegrino rellegeix la biografia d’En Lleonard, la contrasta...[+]
Dues cartes del rei Ferran a en Diego Valera, a la tardor del 1476, en què el monarca dóna ordres d'atacar...[+]