EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
PUBLICACIONS »
Data de publicació: 01-05-2010  15066

Xevi Mató: '42º: La història prohibida'

 

Autor: Xevi Mató
Títol: "42º: La història prohibida"
Mides i Enquad. i Pàg.: DVD, 52 minuts, Format 16:9
Editorial: Acràsia
Ciutat i Any 1a edició: Barcelona, 2009


Durant molts anys s'ha explicat que En Cristòfor Colom, un comerciant genovès, va salpar de "Palos de Moguer" en direcció a l'índia per descobrir terres en nom de la corona de Castella.

La veritat, però, és que En Cristòfor Colom (Joan Colom i Bertran) era català i va salpar de Pals en direcció a Amèrica per descobrir unes terres que ell ja havia trepitjat anteriorment. Així s'iniciava una nova era per a la gran nació catalana, que fou la veritable nació que protagonitzà la conquesta americana.

El present documental recull els estudis del prestigiós investigador Jordi Bilbeny i pretén divulgar-los al poble català, a qui s'ha ocultat durant segles la seva veritable i gloriosa història.




Descarregar PDF de l'article

  1. Albert Miralles
    10-01-2012 12:46

    On podem trobar aquest DVD per comprar-lo. Gràcies.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41321
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
L'obra d'En Servent està condicionada per la censura i pel control ideològic? O és només una distracció...[+]
A començament de febrer es va donar a conèixer als mitjans de comunicació el resultat de la restauració de la...[+]
Per què el catalanisme explica de dues maneres irreconciliables la destrucció de l’esplèndid Castell-Palau...[+]
Era Hernando Cortès un extremeny? O, com defensa En Jordi Bilbeny, fou un príncep de la casa reial catalana? Fa...[+]