EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Qui controla el passat, controla el futur... qui controla el present, controla el passat"
George Orwell
NOTICIES »
Data de publicació: 22-07-2010  7302

Àlex Gorina presenta el documental "Enigma Cervantes"

Que Cervantes fos tan criticat per la resta d'escriptors de la seva època podia ser degut a una vinculació política i religiosa que s'enfrontava a la visió centralista i fonamentalista de l'Espanya imperial del moment.

L'Àlex Gorina ens presenta el documental "Enigma Cervantes", emès a "Sala 33 documental". La cinta parla de la figura de Cervantes i es pregunta com pot ser que fos tan criticat per la resta d'escriptors de la seva època i si podia ser degut a una vinculació política i religiosa que s'enfrontava a la visió centralista i fonamentalista de l'Espanya imperial del moment.




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41306
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    En Daniel S. Bello ens ofereix una crònica de la darrera conferència pronunciada per En Jordi Bilbeny a la...[+]
    En Jordi Bilbeny porta anys afirmant que En Colom va morir als 92 anys. Els seus detractors ho neguen, sense cap...[+]
    Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
    Un cop feta pública la restauració de la Gioconda del Museu del Prado, l'Albert Fortuny ens dóna el seu punt de...[+]