EN
Crea el teu compte
Accedeix
"No tot el que se'ns presenta com la història realment ha passat,
i el que realment va succeir en realitat no va succeir de la manera que se'ns presenta..."
Goethe
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 07-12-2024  5024

Els enregistraments del 23è Simposi ja són al web

Anunciem la publicació dels enregistraments de les ponències del 23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya, celebrat aquests 22 i 23 de novembre del 2024 a Arenys de Munt

A l'apartat «Arxiu» del web, sota l'etiqueta «23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», hi podeu trobar els enregistraments de totes les ponències.

També hi podeu anar amb aquest ENLLAÇ DIRECTE.




Descarregar PDF de l'article

  1. Sofia Canals
    13-12-2024 12:29

    Nota: Lorente diu que Colom no podia ser genovès perquè els jueus havien estat expulsats de Gènova. Un error. De la ciutat de Gènova, sí. Però hi havia jueus a altres ciutats i pobles de la República. Com Savona, per exemple.

  2. David2
    11-12-2024 22:18

    Sofia, mai ningú enlloc no ha dit que en Colom fos jueu, l'ADN demostra que tenia un avantpassat possiblement jueu, com el 80% de la població peninsular de l'època, començant pel mateix Ferran I.

  3. Jordi Manchon Perera
    11-12-2024 11:05

    Qui és deshonest?

  4. Sofia Canals
    09-12-2024 11:20

    Quan Jordi Bilbeny parla de com la ciència ha demostrat que té raó, de què parla?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1374
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En Pep Mayolas ens dóna notícia del mercader, cònsol i ambaixador montpellerí Ramon de Conques a les mateixes...[+]
Va poder viure 92 anys En Cristòfor Colom? Va poder creuar l’Atlàntic en el seu primer viatge als 78? Un marí...[+]
Fa uns mesos en Cesc Garrido ens feia saber que el terme anglès marines podia ser el mateix mot català mariners,...[+]
Segons la història oficial, Isabel de Castella va rebre Elx i Crevillent com a dot pel seu casament amb Ferran...[+]