EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Mentre els lleons no tinguin els seus propis historiadors, la història de la cacera glorificarà sempre el caçador”"
Chinua Achebe
ENTREVISTES »
Data de publicació: 11-05-2011  17588 lectures

Entrevista a Dani de la Orden sobre el documental "Colom i la Casa Reial Catalana"

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure aquests dies als cinemes Girona de Barcelona.

Sonia Urbano presentadora del programa "D'avui no passa" de Radio 4, entrevista a Dani de la Orden, director del documental "Colom i la Casa Reial Catalana" que es pot veure als cinemes Girona de Barcelona, basat en els estudis d'en Jordi Bilbeny.
Enllaços:

RTVE:
http://www.rtve.es/alacarta/audios/davui-no-passa/colom-casa-reial-catalana/1084978/


INH.CAT:
https://www.inh.cat/data/files/files/110511210231496.mp3




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41333 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Una intervenció arqueològica a la basílica dels Sants Just i Pastor descobreix restes d'un segon palau...[+]
    A l'octubre del 1994 es va trobar a Guissona una estela ibèrica escrita amb caràcters ibèrics. En Jordi Bilbeny...[+]
    Es pot saber si els marineres que van anar amb En Colom a Amèrica en aquell primer viatge transoceànic eren...[+]