Crea el teu compte
Accedeix
"Abans que l'amor, els diners,la fe, la fama i la justicia, DONEU-ME LA VERITAT."
Henry David Thoreau(1817-1862)
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 30-04-2025  1316 lectures

Entrevista a En Jordi Bilbeny al canal de Youtube d'En Víctor Puig

El canal de Youtube d'En Víctor Puig va publicar el passat 21 d'abril una entrevista a En Jordi Bilbeny per parlar de la seva llarga trajectòria d'investigació històrica.

Revisionisme nacional

Les aportacions d'En Jordi Bilbeny són clau per entendre que, si la història l'escriuen els guanyadors, la nostra història oficial està plena de fake news acumulades en detriment de Catalunya. La conversa arriba a la situació política actual i fins als psicodèlics i l’espiritualitat, dels quals aquesta terra també n'és bressol.


Podeu visualitzar l'entrevista completa a través de la següent finestra:




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 3950€
    de 5000€
    Queden 8 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38911 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Tothom assegura que Jeronimus Bosch era un pintor flamenc, però en Pau Mora ha trobat una referència que ens fa...[+]
    Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+]
    En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+]
    El diari Levante es feia ressò aquesta setmana de la catalanitat de Cervantes segons Lluís Maria Mandado, que...[+]