Crea el teu compte
Accedeix
"Recuperar el passat per construir el futur esdevé la tasca que tot ésser humà ha d'assumir
responsablement en el seu compromís amb la societat"
Simone Weil
NOTICIES » PROJECTE MEMÒRIA HISTÒRICA
Data de publicació: 02-11-2021  3225

És mort En Jordi Guimet

Aquest 31 d'octubre ha traspassat l'empresari Jordi Guimet i Portillo, un entusiasta seguidor de la trajectòria intel·lectual d'En Jordi Bilbeny i de l'Institut Nova Història. Descansi en pau.

L’Institut Nova Història lamenta haver d’informar als seus seguidors i seguidores que aquest 31 d’octubre ha mort el nostre amic Jordi Guimet i Portillo a l’edat de 78 anys, En Jordi Guimet sempre ha estat un entusiasta seguidor d’En Jordi Bilbeny i de la seva feina de desemmascarar la censura i alhora s’havia adherit a l’Institut Nova Història.

Va cofundar l’any 1978, juntament amb En Miquel Sisó, l'empresa granollerina Plasticband, un negoci familiar que esta dedicat a la producció de maquinària i consumibles per a embalatges. Als anys 80 Plasticband va obrir un petit taller de màquines, que ara exporta a tot el món.

A més a més, va estar vinculat durant molts anys a Pimec Vallès Oriental, força dels quals a l'executiva, on va ocupar diferents càrrecs. Entre aquests, el de vicepresident.

El senyor Guimet va ser una gran persona, un patriota immens, però també un home molt critic i lúcid amb tot el que està passant al país.

Descansi en pau i en la llum i l’amor infinit de l’univers.

Institut Nova Història




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 2350€
    de 5000€
    Queden 32 dies

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38701
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Si En Martin Behaim no va ser l’autor del primer globus terrestre occidental conservat, si no va ser un dels...[+]
    Més enllà de tots els tòpics que s'han dit sobre Sant Jordi, ara en Jordi Bilbeny aprofundeix en les arrels...[+]
    Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+]
    Contundent intervenció de la portaveu de la Chunta Aragonesista a les Corts d'Aragó contra la llei de...[+]