MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 7039 |
Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 7039 |
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+] La lectura de l'article "Lleonard i la Casa Catalana d'Itàlia'" d'en Jordi Bilbeny ens dóna moltes pistes de qui...[+] Prop de 30.000 manifestants occitans han recorregut els carrers de Carcassona. Els carrers han estat bloquejats...[+] |
| La casa de Cardona i Rocabertí de Castelló d'Empúries: de l’esplendor històric a la ruïna |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?