EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La intel·liència és la capacitat de canviar d'opinió quan se't presenta informació precisa que contradiu les teves creences"
Vala Afshar
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010  7410

Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona

Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona



Jordi Indiano (Llicenciat en Història) 

 

Documents principals :




Descarregar PDF de l'article

  1. Joan Padró Majem
    08-10-2014 17:20

    Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
    Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
    Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41931
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Ignorar les fallades és condemnar-se a repetir-les. Elna no hauria estat assetjada ni massacrada si en Jaume...[+]
Va tornar una de les caravel·les colombines a Baiona, com diuen algunes cròniques? És un error creure que van...[+]
Dues cartes del rei Ferran a en Diego Valera, a la tardor del 1476, en què el monarca dóna ordres d'atacar...[+]
Jordi Molet entrevista l'historiador Jordi Bilbeny al programa 7 dies de...[+]