MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 7526 |
Felipa d'Aviz i Felipa Moniz: Dues cares d'una mateixa persona
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
EN
MP3 »
Data de publicació: 01-05-2010 7526 |
Felipa d’Aviz i Felipa Moniz: dues cares d’una mateixa persona
Jordi Indiano (Llicenciat en Història)
Documents principals :
|
EDITORIAL
|
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] En aquest article En Joan Calsapeu ens mostra com En Josep Palau i Fabre ja va escriure que La Celestina semblava...[+] Si en Leonardo da Vinci va ser en realiat en Lleonard della Rovere, com defensa en Jordi Bilbeny, aleshores la...[+] Heu sentit a dir que el Siglo de Oro és una traducció d’obres catalanes, atribuïdes a autors castellans? No...[+] Era mort En Joan Colom al 1484 com insisteixen a demostrar des del Centre d'Estudis Colombins, perquè així...[+] |
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
Cal afegir que a l'escut dels Aviz hi ha una creu verda.
Curiosament al arrivar al Nou Món els Pinsón van deplegar una bandera amb una creu verda, símbol de la familia de Felipa d'Aviz.
Qué més volen els historiadors oficials per reconèixer la veritat?