EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
ARTICLES » PROJECTE MARCO POLO
Data de publicació: 26-09-2013  6222

Iordanus Catalanus, 1r bisbe de l'Índia al segle XIV

El català Fra Jordà és un dels antecedents més directes del gran viatger conegut amb el nom fictici de Marco Polo


Feu clic al damunt de la imatge per obtenir-ne la versió ampliada:






Descarregar PDF de l'article

  1. IGNASIcat
    27-09-2013 16:15

    Aquest relat porta molta llum a la teoria de que en Jacme d'Alarich va ser l'autèntic Marco Polo. Observo que aquesta notícia porta molts indicis sobre possibles consolats catalans a orient plenament consolidats.

  2. Francesc
    27-09-2013 14:22

    Uau, felicitats!!!!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41925
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Podia ser que un nen, criat al camp, sense contacte amb cap centre de coneixement tècnic, fos un dels enginyers i...[+]
Ignasi Catalan començà a sospitar la procedència ibera de les barres en fixar-se que les figures geomètriques...[+]
Jordi Molet entrevista l'historiador Jordi Bilbeny al programa 7 dies de...[+]
Eren castellans els primers mercedaris que van passar a Amèrica després de la conquesta colombina? Per En Cesc...[+]