Crea el teu compte
Accedeix
"Estar d'acord amb tres quartes parts de la gent és el primer requisit de la salut mental"
Oscar Wilde
EDITORIAL »
Data de publicació: 21-10-2009  6668 lectures

Ja fa dies que en Bilbeny ha tornat

Aquests dies són molt feliços per a tota la banda juvenil i amics d'En Jordi Bilbeny i l'INH per molts motius. Els darrers mesos portàvem una bona dosi d'aparicions del nostre cap de recerca a conferències, xerrades i mitjans de comunicació. Aquestes darreres van pujar bruscament a l'agost per motiu de l'UCE, arribant al pic màxim el 12 de setembre, quan va aparèixer a les portades de tots els diaris entre Laporta i Calçada. El terratrèmol d'Arenys de Munt el vàrem sentir amb totes les constants rèpliques per tot el globus; i després, una suau baixada fins arribar al virulent repunt amb motiu del 12 d'octubre, gràcies a les notícies i el debat creat per les publicacions dels estudis d'Irizarry i Merrill.

En aquest últim debat s'ha tornat a demostrar que Jordi Bilbeny és qui porta la batuta. Els detractors només el poden intentar desprestigiar amb insults, incapaços de rebatre les descobertes documentals i conclusions dels seus exhaustius estudis d'una manera intel·lectual. El ridícul que fan els popes que critiquen des de la frivolitat i el desconeixement la visionària feina publicada per aquest intel·lectual és tan gran com l'avantatge que tenen els seus resultats respecte de qualsevol altra investigació. Perquè Jordi Bilbeny és el gran expert en censura i falsificació documental dels segles XV i XVI, i això és el que, per diferents motius, els catedràtics menystenen, i el que experts colombins menyspreen. Per a ells no ha existit mai aquest factor, que és la clau per poder entreveure la veritat dels fets històrics. I sense aquesta clau només coneixen la història que els han deixat preparada per ser repetida eternament com a dogma, com un maligne mantra que els converteix en éssers obtusos, cecs.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 7740€
    de 8000€
    Queda 1 dia

    Desgravació fiscal fins al 80% (IRPF)*
    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39295 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Va escriure Bernal Díaz del Castillo la Historia Verdadera de la Conquista de Nueva España o ho va fer el...[+]
    Ignasi Catalan començà a sospitar la procedència ibera de les barres en fixar-se que les figures geomètriques...[+]
    El Racing Club Lens de França llueix els colors de la bandera catalana a la samarreta.Una llegenda explica que...[+]
    Qui era la mare d'En Joan d'Àustria? Va ser educat a Yuste, a 460 km del mar, el capità general de la...[+]