Crea el teu compte
Accedeix
"(...) la neutralitat aparentment objectiva i científica de l'historiador, que mira endarrere i sentencia què és el que realment va succeir, és producte de la seva identificació amb el vencedor"
Àlex Matas i Pons. «Els marges dels mapes: una geografia desplaçada.»
NOTICIES » 16-12-2013  |  MEMòRIA HISTòRICA
6374

La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu o el pensador global

Juli Gutièrrez Deulofeu i Lapislàtzuli Editorial inicien un projecte de micromecenatge amb la finalitat de realitzar un compendi sobre allò més transcendent o interessant de La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu.

Us informem del projecte de Verkami per l'edició d'un compendi d’allò més transcendent o interessant de La matemàtica de la història d'Alexandre Deulofeu. Una col·laboració d'en Juli Gutièrrez Deulofeu amb Lapislàtzuli Editorial. El llibre comptarà amb el pròleg de la periodista i escriptora Patrícia Gabancho. El propòsit és fer que aquesta teoria original, ben documentada i de gran importància nacional i internacional pugui ser difosa, gaudida i discutida arreu dels territoris catalans, i més enllà. En definitiva, recuperar de l’oblit el personatge Alexandre Deulofeu i tot el seu ideari.

Enllaç:

http://www.verkami.com/projects/7168-la-matematica-de-la-historia-alexandre-deulofeu-o-el-pensador-global




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    37893
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Si com exposa en Jordi Bilbeny, els Della Rovere són els Rovira de Morella, llavors Sixte IV hauria d’haver...[+]
    El cronista Bernáldez ens assegura que En Colom va morir “in senectute bona” a l’edat de 70 anys. A partir...[+]