Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
NOTICIES » 01-05-2010
5356

Manifestació unitària, l'11 de setembre a Barcelona

Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història, va encapçalar juntament amb diverses personalitats del món social i cultural de Catalunya (l'alcalde d'Arenys de Munt Carles Mora,  el president del CCN Ramon Carner, el president del Barça Jan Laporta i el periodista Miquel Calçada entre altres).
La manifestació convocada aquest 11 de setembre per diverses entitats amb el lema: "Som una nació, volem Estat propi". Així mateix, fou un dels oradors que intervingueren al final de la manifestació amb la significació de la consulta popular que es va celebrar, exitosament, ahir a Arenys de Munt.




mani




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    38502
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Ponència d'En Manel Capdevila al 8è Simposi sobre la Descoberta Catalana d'Amèrica a Arenys de Munt...[+]
    Té alguna relació la sardana i la bruixeria? Com és que els primers textos històrics on s'esmenta aquesta...[+]
    Davant les múltiples catalanades i catalanismes que l'Alfonso de Valdés deixa als seus llibres, en Raimon...[+]
    Que els catalans van ser els descobridors d'Amèrica ho tenim molt clar a l'INH. Tant, que sempre estem esperant...[+]