Crea el teu compte
Accedeix
"Què és la història? Una senzilla faula que tots hem acceptat."
Napoleó
NOTICIES »
Data de publicació: 01-05-2010  5711

Manifestació unitària, l'11 de setembre a Barcelona

Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història, va encapçalar juntament amb diverses personalitats del món social i cultural de Catalunya (l'alcalde d'Arenys de Munt Carles Mora,  el president del CCN Ramon Carner, el president del Barça Jan Laporta i el periodista Miquel Calçada entre altres).
La manifestació convocada aquest 11 de setembre per diverses entitats amb el lema: "Som una nació, volem Estat propi". Així mateix, fou un dels oradors que intervingueren al final de la manifestació amb la significació de la consulta popular que es va celebrar, exitosament, ahir a Arenys de Munt.




mani




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40673
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Fa ben bé vint anys que els historiadors i colombistes catalans, imbuïts d'un desconeixement absolut sobre el...[+]
    És normal que quan es tradueix al francès la història de Don Quixote de la Mancha, se li digui precisament Dom...[+]
    Article publicat per en Joan Pons Ribot al núm. 102 de la revista arenyenca "La Rierada", del 9 d'octubre del...[+]
    L'Àlex Sendra ens presenta un exemple, a través d’un conte de la Josefina Làzaro, de com ha quedat memòria...[+]