Crea el teu compte
Accedeix
"Malfia't de la història. Somnia-la i refés-la."
Pere Quart
NOTICIES »
Data de publicació: 22-04-2013  5020 lectures

Parada de Sant Jordi de l'Institut Nova Història

el proper dimarts dia de Sant Jordi, l'Institut Nova Història disposarà de parada pròpia, i estarà situada, com l'any passat, al Passeig de Gràcia 55 (alçada Bulevard), entre València i Aragó baixant per la vorera dreta.

Benvolguts i benvolgudes,

us comuniquem que, el proper dimarts dia de Sant Jordi, l'Institut Nova Història disposarà de parada pròpia, i estarà situada, com l'any passat, al Passeig de Gràcia 55 (alçada Bulevard), entre València i Aragó baixant per la vorera dreta.

Com a novetat, presentem el nou llibre d'en Pep Mayoles i d'en Lluís Mandado: "Del Ter al Túria. Ports de partida cap a Amèrica", a més de la resta de material editat com DVDs, llibres, mapes, i també samarretes.


Signaran llibres:

Jordi Bilbeny
(d'11 del matí fins la 1 del mig dia, i de 5 a 7 de la tarda)

Pep Mayoles (de 2/4 de 6 fins les 8 de la tarda)

Lluís Mandado (de 12 fins les 3 de la tarda, i de 2/4 de 6 fins a les 8 de la tarda)

Enric Guillot (de 12 a 2, i de 4 a 8 de la tarda)


Crida a col·laboradors:

Si algú vol col.laborar atenent, muntant o recollint la parada, poseu-vos en contacte amb Albert Codinas al 617357320.


Us hi esperem!




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40788 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Una llegenda ens explica que el rei Jaume I va donar unes terres a Sant Francesc a Barcelona, perquè hi...[+]
    En Pau Tobar relaciona Santa Klaus o Sant Nikolaus, que prové de València i porta taronges i d'altres regals...[+]
    Segons la història oficial, Isabel de Castella va rebre Elx i Crevillent com a dot pel seu casament amb Ferran...[+]
    A través d’una comanda de cartes feta per Beatriu d'Aragó, reina d'Hongria, en llengua catalana, en Francesc...[+]