Crea el teu compte
Accedeix
"Si la història l'escriuen els que guanyen, això vol dir que hi ha una altra història."
Litto Nebbia
NOTICIES » PROJECTE LLETRES CATALANES (SEGLE D'OR)
Data de publicació: 20-04-2018  6216 lectures

Presentació del llibre d'en Jordi Bilbeny 'Inquisició i Decadència'

Videu de l'acte de presentació a Barcelona de la publicació «Inquisició i Decadència. Orígens del genocidi lingüístic i cultural a la Catalunya del segle XVI» (Editorial Librooks, Barcelona, 2018)



Acte de presentació del llibre d'en Jordi Bilbeny, cap de recerca de l'Institut Nova Història, titulat 'Inquisició i Decadència. Orígens del genocidi lingüístic i cultural a la Catalunya del segle XVI'  (Editorial Librooks, Barcelona, 2018).

L'acte va tenir lloc dissabte 14 d'abril del 2018 a les 18.30h al Centre Cívic de la Barceloneta (C/ de la Conreria 1-9, Barcelona).

Hi van intervenir:

-Enric Vila, periodista i escriptor.

-Ramon Panyella, professor i historiador de Literatura Catalana del XIX a la Universitat Autònoma de Barcelona.

-Pep Comajuncosa, Doctor en Economia per la Universitat de Princeton.

-Jordi Bilbeny, autor del llibre, escriptor i investigador.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40129 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Sabies que els noms valencians de Timor, Pego i Aitana es repeteixen idèntics a Indonèsia, a l'illa de Timor?...[+]
    Quan va arribar el blat de moro a Catalunya? Tot i que sembla, pel nom, que ja hi havia de ser des de temps...[+]
    Quin protagonisme van tenir en el descobriment i quin paper hi va jugar Ferran II en el seu regnat? La intenció...[+]
    Els catalanismes i catalanades que es troben a l'obra del Marquès de Santillana són el resultat normal d’un...[+]