EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Mentre els lleons no tinguin els seus propis historiadors, la història de la cacera glorificarà sempre el caçador”"
Chinua Achebe
ARTICLES » PROJECTE LLEONARD
Data de publicació: 07-08-2014  6852

Ràdio 4 i Ràdio Arenys entrevisten en Jordi Bilbeny

Us facilitem les entrevistes que Ràdio Arenys i Ràdio 4 van fer fa pocs dies a en Jordi Bilbeny amb motiu del documental "Desmuntant Leonardo"











Jordi Bilbeny a Ràdio Arenys


Jordi Bilbeny i Pilar Montoliu al programa Reserva per 4 de Ràdio 4









Descarregar PDF de l'article

  1. Opinión
    23-08-2014 06:14

    Se ha dado una serendipia. 4 es el número que da nombre a la radio que lo entrevista y 4 era la nota que él sacaba en Historia de España.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 6500€
de 8000€
Queden 9 dies

Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41474
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
A través d’una comanda de cartes feta per Beatriu d'Aragó, reina d'Hongria, en llengua catalana, en Francesc...[+]
En Cesc Garrido ha trobat la ressenya d'una carta enviada per l'Emperador Carles, des de Molins de Rei, a la seva...[+]
Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]
La poesia d’Ausiàs March (València, 1400-1454) descendeix de la trobadoresca que cantava el fin amor i, tot i...[+]