EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La història és sempre una fantasia sense base científica, i quan es pretén aixecar un embull invulnerable i col·locar-hi a sobre una conseqüència, es corre el perill que una dada canviï i s'ensorri tota la carcassa històrica."
Pío Baroja (1872-1956)
NOTICIES »
Data de publicació: 22-07-2010  7919

Ramon Tubau comenta "La vida del Llàtzer de Tormos"

Ramon Tubau, director de l'Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat, ens recomana La vida de Llàtzer de Tormos, amb un estudi preliminar de Jordi Bilbeny.

"En Ramon ens fa un gran cop de mà en la difusió de les nostres idees i de la nostra recerca, però sobretot en la restauració del nostre passat insidiosament esborrat".

http://tv.cugat.cat/TVRPlayer.html?ir=898
Descarrega el tros d'En Ramon Tubau:
http://inh.cat/1/1888_V_Normal-Tubau.flv




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 12515€
    de 8000€
    Queden 4 dies

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41506
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
    No cal remuntar-nos al segle XV per trobar indicis de manipulació de la història. La Vikipèdia espanyola n'és...[+]
    Que els catalans van ser els descobridors d'Amèrica ho tenim molt clar a l'INH. Tant, que sempre estem esperant...[+]
    Després de dos anys de recerques i d’estudiar la biografia d’En Leonardo Da Vinci, En Jordi Bilbeny creu que...[+]