Crea el teu compte
Accedeix
"Què és la història? Una senzilla faula que tots hem acceptat."
Napoleó
NOTICIES »
Data de publicació: 09-09-2025  1893 lectures

Videus de la 12a Universitat Nova Història

Publiquem els enregistraments dels actes de la 12a Universitat Nova Història, que han tingut lloc a Montblanc de l'1 al 5 d'agost del 2025.

Cartell d'anunci de la Universitat

Com cada any, l'Institut Nova Història ha preparat els enregistraments dels actes que s'han esdevingut a la 12a Universitat Nova Història (2025).

Les conferències es troben com sempre a l'apartat ARXIU del web. L'arxiu està situat a la barra horitzontal superior. En aquest arxiu també hi apareixen, com és costum, tots els cicles de conferències, simposis i universitats d'estiu d'anteriors edicions que ha organitzat la Universitat Nova Història.

També podeu accedir directament als enregistraments d'aquesta 12a Universitat clicant a https://www.inh.cat/arxiu/vid/12a-Universitat-Nova-Historia-2025-

Si teniu cap problema en la visualització dels videus, sisplau, feu-nos-ho saber amb un comentari en aquesta notícia.




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40030 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Podia ser que un nen, criat al camp, sense contacte amb cap centre de coneixement tècnic, fos un dels enginyers i...[+]
    No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]
    Dues cartes del rei Ferran a en Diego Valera, a la tardor del 1476, en què el monarca dóna ordres d'atacar...[+]
    La Núria Garcia Quera ens explica la relació que tenen, segons ella, certs topònims pirinencs amb l'euskera...[+]