EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
NOTICIES »
Data de publicació: 19-08-2008  7782

XII Aplec de Cardona.

Representació teatral del setge de 1711.

Representació històrica de la guerra de successió del 11 al 18 de setembre de 1714.
www.18desetembre.cat Aplec de Cardona, on es recrea la caiguda de la vila de Cardona i el seu castell, el darrer bastió de tot Catalunya.





Representació teatral del setge de 1711 viscut a Cardona dins dels actes que organitza, en forma d'Aplec, l'Associació Cultural 18 de Setembre.




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41314
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Aportacions del prestigiós historiador britànic Alan Ryder...[+]
    Si En Colom a Castella va ser considerat sempre estranger, això volia dir que mai no hi va tenir casa. El fiscal...[+]
    Al segle XVII, a Catalunya, encara era ben viva la memòria que els catalans van ser els descobridors,...[+]
    Va tornar una de les caravel·les colombines a Baiona, com diuen algunes cròniques? És un error creure que van...[+]