Crea el teu compte
Accedeix
"La història és una galeria de quadres en què hi ha pocs originals i moltes còpies."
Charles AIexis de Tocqueville
NOTICIES »
Data de publicació: 19-08-2008  7750

XII Aplec de Cardona.

Representació teatral del setge de 1711.

Representació històrica de la guerra de successió del 11 al 18 de setembre de 1714.
www.18desetembre.cat Aplec de Cardona, on es recrea la caiguda de la vila de Cardona i el seu castell, el darrer bastió de tot Catalunya.





Representació teatral del setge de 1711 viscut a Cardona dins dels actes que organitza, en forma d'Aplec, l'Associació Cultural 18 de Setembre.




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41210
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Empordà Televisió recull la notícia de la presentació del llibre "El Quixote va esborrar el Quixot", de Lluís...[+]
    Un altre argument més per ajudar-nos a entendre que la conquesta de Mèxic va ser duta a terme per...[+]
    Durant segles, la Marededeu de Montserrat va ser la gran patrona espiritual de la monarquia hispànica. Des de...[+]