Crea el teu compte
Accedeix
"No confonguis educació amb intel·ligència. Pots tenir un doctorat i seguir essent un idiota"
Richard Feynman
ARTICLES » PROJECTE COLOM
Data de publicació: 18-06-2019  7407

Miguel Celades

Cristòfor Colom era català, amb En Jordi Bilbeny 'Desde la Matrix'

En Miguel Celades entrevista En Jordi Bilbeny per al programa 'Desde la Matrix' sobre, entre d'altres temes, En Colom, els mecanismes de la censura i les dificultats que avui dia patim a l'hora de fer recerca. Gravació feta el 9 d'abril del 2019.

L'historiador Jordi Bilbeny sosté que personatges de la història tan rellevants com Cristòfor Colom, Miguel de Cervantes, Leonardo da Vinci o Santa Teresa de Jesús eren originalment catalans però la història ha censurat aquests fets per motivacions polítiques. En un nou programa "Desde la Matrix" Miguel Celades entrevista la persona d'En Jordi Bilbeny sobre la seva més que polémica tasca de recerca.



Autor: Miguel Celades




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    40729
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    L'astrolau o astrolabi de Barcelona, atribuït a Sunifred Llobet a l'any 980, és l'astrolau amb caràcters...[+]
    Nombrosos errors a la grafia dels topònims delaten la intervenció d'un copista poc atent o atent només a...[+]
    El català va ser la llengua dominant a la Cúria romana durant els pontificats de Calixt III i Alexandre VI. En...[+]
    En un llibretó d’En Ferran Soldevila, editat al 1923 ja hi trobem la presència d'un Colom català, defensat...[+]