Crea el teu compte
Accedeix
"Història és, per descomptat, exactament el que es va escriure, però ignorem si és exactament el que va succeir"
Enrique Jardiel Poncela (1901-1952) Escriptor
ARTICLES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 18-09-2022  2752

Dinar de l'Institut Nova Història

Dinar de l'Institut Nova Història amb les adherides, adherits, acompanyants, col·laboradors i simpatitzants el dia 1 d'octubre.

Lloc: Hotel H10 Cubik

Adreça: Via Laietana 69 (Barcelona)

Data: dissabte, 1r d’octubre del 2022

Hora: 1/4 de 3

Places disponibles: 80

Bentornats/bentornades de l’agost,

Després de l’èxit de la 9a Universitat d’Estiu-Montblanc, ens complau anunciar que l’INHac organitza aquest dinar amb els adherits i adherides, 14 anys després de la nostra constitució. Esperem poder fruir d’aquest àpat amb el màxim de vosaltres, especialment perquè es dóna la coincidència de la commemoració de l'1 d’Octubre, que també celebrarem.

A més a més de saludar-nos personalment i passar una estona agradable amb la vostra companyia, us presentarem l’estat actual de l’INHac, les novetats i el calendari per a aquest nou curs.

Si hi voleu assistir, només heu de fer la vostra reserva i pagament en aquest enllaç: 
https://www.inh.cat/agenda/Dinar-INH-amb-els-adherits-i-acompanyants-2022-10-01

Gràcies de nou pel vostre suport incondicional! I fins ben aviat!

PATRONAT  INH

(Si un cop inscrits us veiéssiu impossibilitats a assistir-hi, oferirem la plaça als següents segons rigorós ordre d’inscripció, amb el corresponent abonament)




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    39730
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    Llista de reproducció de tots els videus de la 12a UNH
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    A començament de febrer es va donar a conèixer als mitjans de comunicació el resultat de la restauració de la...[+]
    En David Grau exposa els seus dubtes i reflexions sobre el nom del Mestre del Renaixement. Era realment De Vinci?...[+]
    Va tenir Castella els 8 milions d’habitants que ens diuen que va tenir, constituint així el motor i el nexe...[+]
    Molta gent té la sensació que els catalans no hem tingut mai un passat guerrer i que sempre hem estat una gent...[+]