EN
Crea el teu compte
Accedeix
"La llibertat d'expressió i la lluita contra la censura són pròpies de països civilitzats. La resta és la barbàrie."
Jordi Bilbeny
NOTICIES » PROJECTE CONTRA LA CENSURA I LA MANIPULACIÓ
Data de publicació: 30-04-2025  2681

Entrevista a En Jordi Bilbeny al canal de Youtube d'En Víctor Puig

El canal de Youtube d'En Víctor Puig va publicar el passat 21 d'abril una entrevista a En Jordi Bilbeny per parlar de la seva llarga trajectòria d'investigació històrica.

Revisionisme nacional

Les aportacions d'En Jordi Bilbeny són clau per entendre que, si la història l'escriuen els guanyadors, la nostra història oficial està plena de fake news acumulades en detriment de Catalunya. La conversa arriba a la situació política actual i fins als psicodèlics i l’espiritualitat, dels quals aquesta terra també n'és bressol.


Podeu visualitzar l'entrevista completa a través de la següent finestra:




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

    Aconseguits 17315€
    de 8000€
    Campanya finalitzada

    Més informació
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41627
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Es confirma, a nivell pràctic, la tesi que els catalans eren coneguts o confosos per...[+]
    Com és que al primer llibre d'Erasme en castellà hi ha un escut amb les armes reials catalanes i...[+]
    El Racing Club Lens de França llueix els colors de la bandera catalana a la samarreta.Una llegenda explica que...[+]
    Segons la història oficial, Isabel de Castella va rebre Elx i Crevillent com a dot pel seu casament amb Ferran...[+]