Crea el teu compte
Accedeix
"La llengua i la història són el botí més preuat a l'hora de sotmetre un poble"
Àngel Guimerà
NOTICIES »
Data de publicació: 16-10-2014  4463

Èxit de participació al Cicle de Conferències de Tardor

El cicle de conferències que realitzem a la Fundació Nova (Plaça Catalunya) està resultant un èxit de participació.

Dimecres 15 d'octubre es celebrà, amb gran assistència de públic, la conferència a càrrec del nostre investigador Pep Mayolas "Els Reis Catòlics: noces, vida, mort i enterrament a la Nació Catalana", dins del el 1er Cicle de Conferències de Tardor de l'Institut Nova Història, a la que va seguir un interessantíssim col·loqui.




Descarregar PDF de l'article

  1. albert
    17-10-2014 23:48

    Doncs mira què et dic, la teva matxacona manera de negar-ho, amb l'afegit de menyspreus, em fa afirmar que sí, que deuries ser tu, i que ara intentes dissimular el que em vas mostrar. Ara, si no era'ts tu, doncs passa res. Tan amics com sempre

  2. Joaquimet
    17-10-2014 11:01

    Quina llàstima no haver pogut venir ahir!!
    Espero que la gent en gaudís tant com les ganes que tinc jo d'escoltar les tesis d'en Pep (altre cop).
    Espero venir a la següent!!

    Felicitats!

  3. Xavier
    17-10-2014 10:57

    Interessant, Albert. Se te va presentar una persona que deia que era el Tigre i no era el euaenc que tots sabem?

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
40214
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Si En Martin Behaim no va ser l’autor del primer globus terrestre occidental conservat, si no va ser un dels...[+]
Quin protagonisme van tenir en el descobriment i quin paper hi va jugar Ferran II en el seu regnat? La intenció...[+]
el poble català fou l’únic poble que perdé la Guerra de...[+]
Una llegenda ens explica que el rei Jaume I va donar unes terres a Sant Francesc a Barcelona, perquè hi...[+]