EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Vivim en un món fals i l’única forma de sortir-ne és admetre plenament allò que som i que constitueix la nostra realitat"
Manuel de Pedrolo
NOTICIES »
Data de publicació: 12-08-2006  7735

II i III Simposi Descoberta Catalana-Publicació del llibre (x4)

A l'Ajuntament d'Arenys de Munt, es va celebrar l'acte de presentació de la publicació de les actes del II i III Simposi de la descoberta Catalana d'Amèrica.

Assistents a l'acte: l'alcalde d'Arenys de Munt, Andreu Majó, Carles Camp President de la Fundació d'Estudis Històrics de Catalunya (F.E.H.C.), i en Jordi Bilbeny, investigador i escriptor. Els alcaldes d'Arenys de Mar i de Pals d'Empordà, van excusar la seva assistència a l'acte per raons d'agenda.







Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41881
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Una llegenda ens explica que el rei Jaume I va donar unes terres a Sant Francesc a Barcelona, perquè hi...[+]
    Quondam vol dir difunt? Sí, és clar: i s’aplica quan algú és un difunt biològic. Però també s'utilitza...[+]
    Va tornar una de les caravel·les colombines a Baiona, com diuen algunes cròniques? És un error creure que van...[+]
    El Racing Club Lens de França llueix els colors de la bandera catalana a la samarreta.Una llegenda explica que...[+]