ENTREVISTES »
Data de publicació: 18-05-2012 5662 lectures |
Jordi Bilbeny parla de la censura espanyola a BarçaTV
Recuperem aquesta entrevista de Verònica Sanz a Jordi Bilbeny al canal de TDT "BarçaTV" del dia 5-11-2009. Fa un breu però contundent repàs a la censura castellana i la seva construcció de la història.
Descarregar PDF de l'article












RSS
Facebook
Twitter
Youtube
és divertir quan la clitxa amb "depén del president que hi hagués" XDD
Hi estic d'acord... L'entrevistadora sembla sentir-se menyspreada pel qualificatiu de presentadora i a partir d'aqui no aporta gaire construcció a l'entrevista sinò rèpliques simplistes que no porten gaire lluny en una entrevista tant breu. L'empatia amb el convidat tendia a zero. En algun moment sembla que o no ha entés res encara o que no ha consultat prou en profunditat la documentació. Més aviat lamentable... sort que la cintura dialèctica d'en Bilbeny és més que remarcable. xD
Força interessant l'entrevista i la capacitat de condensació d'informació amb tant poc temps. Llàstima que l'entrevistadora està més preocupada en fet de presentadora i en honorar els tòpics relacionats amb el color dels seus cabells que no pas en aprofitar el coneixement i autoritat acadèmica de l'entrevistat. Tot i així és un bon punt d'entrada per a escèptics i gent de dogmes intrencables.