EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Què és un docte? Una persona que sota pena d'expulsió no pot trencar els seus vincles amb l'academia a la qual pertany."
Robert Graves. 'La deessa blanca'
NOTICIES » PROJECTE COLOM
Data de publicació: 23-05-2019  4757

Presentació de 'Cristòfor Colom, Príncep de Catalunya' d'En Jordi Bilbeny

Videu de l'acte de presentació de la reedició del llibre 'Cristòfor Colom, Príncep de Catalunya' d'En Jordi Bilbeny.



Acte de presentació de la reedició del llibre 'Cristòfor Colom, príncep de Catalunya' del filòleg i cap de recerques de l'Institut Nova Història, Jordi Bilbeny, a l'auditori del Centre Excursionista de Catalunya, a Barcelona, que va tenir lloc el dia 9 de maig del 2019, i va comptar amb la participació de l'escriptor i investigador Pep Mayolas, l'enginyer Roger Mallola i l'actor Joel Joan.

https://www.youtube.com/watch?v=vfvhohRtNPM&feature=youtu.be


Institut Nova Història




Descarregar PDF de l'article

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41640
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Va viure Leonardo a Catalunya? Es va estar a Montserrat? Hi va tenir relació directa? Un estudi del recorregut...[+]
    Si els catalans van ser els primers descobridors d'Amèrica, els primers colonitzadors i pobladors, havien de...[+]
    El diari Levante es feia ressò aquesta setmana de la catalanitat de Cervantes segons Lluís Maria Mandado, que...[+]