EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Una teoria no és una certesa, és només un mètode per conèixer la veritat on es convida a tothom a aportar evidències què una part o tota la teoria és falsa"
Enric Colet
NOTICIES » PROJECTE COLOM
Data de publicació: 23-05-2019  4767 lectures

Presentació de 'Cristòfor Colom, Príncep de Catalunya' d'En Jordi Bilbeny

Videu de l'acte de presentació de la reedició del llibre 'Cristòfor Colom, Príncep de Catalunya' d'En Jordi Bilbeny.



Acte de presentació de la reedició del llibre 'Cristòfor Colom, príncep de Catalunya' del filòleg i cap de recerques de l'Institut Nova Història, Jordi Bilbeny, a l'auditori del Centre Excursionista de Catalunya, a Barcelona, que va tenir lloc el dia 9 de maig del 2019, i va comptar amb la participació de l'escriptor i investigador Pep Mayolas, l'enginyer Roger Mallola i l'actor Joel Joan.

https://www.youtube.com/watch?v=vfvhohRtNPM&feature=youtu.be


Institut Nova Història




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    41677 lectures
    24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    el poble català fou l’únic poble que perdé la Guerra de...[+]
    A l'octubre del 1994 es va trobar a Guissona una estela ibèrica escrita amb caràcters ibèrics. En Jordi Bilbeny...[+]
    L'Andreu Mas publica a Presència un article sobre les entitats dedicades a recuperar la història de Catalunya,...[+]
    Patim una adulteració constant de la història, però la gent no s'informa i s'ho creu tot. Estem investigant la...[+]