EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Gran és la veritat, però més gran encara és el silenci sobre la veritat"
Aldous Huxley
NOTICIES » PROJECTE CERVANTES FOU MIQUEL DE SERVENT
Data de publicació: 04-02-2015  8567

Jordi Bilbeny

Projecció del documental «Enigma Cervantes»

Era Cervantes o Servent? Projecció única el dimarts 10 de febrer, a les 8 del vespre, als Cinemes Girona de Barcelona

Coberta de la pel·lícula de la Pilar Montoliu

Després de la projecció, CINEFÒRUM del documental Enigma Cervantes amb En Jordi Bilbeny.

Dimarts 10 de febrer, a les 8 del vespre, als Cinemes Girona de Barcelona.

Adreça: C/ Girona, 175.

Preu: 8€

Aquests dies hi ha hagut un fort moviment a Madrid i a la premsa espanyola per raó de l'intent de trobar la tomba de Miguel de Cervantes en un monestir de la capital d'Espanya.

Des de l'Institut Nova Història estem convençuts que tota la biografia d'En Cervantes és una falsificació i un muntatge readaptat a Castella de la biografia esborrada d'En Joan Miquel Servent, ciutadà de Xixona.

Sobre la manipulació de la seva vida i obra, en David Grau i en Jordi Bilbeny en van fer ja fa anys un documental, produït per Pilar Montoliu i amb la participació de Televisió de Catalunya, que el proper dimarts, dia 10 de febrer, es passarà de nou als Cinemes Girona, amb fòrum i debat posterior amb en Jordi Bilbeny.

Ara teniu una ocasió única per nodrir-vos de proves i raons i descobrir per vosaltres mateixos qui va ser realment Miguel de Cervantes. Va ser Cervantes o Servent?



Redacció: Jordi Bilbeny




Descarregar PDF de l'article

  1. Marc Ginat
    13-02-2015 12:32

    8 ?? Una mica cara l´entrada, company Bilbeny!

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
Publiquem el parlament d'En Jordi Bilbeny, escriptor, investigador i Director de la Universitat Nova Història; a l'acte d'obertura de la 13a Universitat Nova Història - Jornades d'Història i Pensament d'aquest 2026.
1098
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
L'estudiós Manuel Civera relaciona l'obra amb un procés del 1427 i amb el Morvedre...[+]
Al 1511, en editar-se l'Elogi de la Follia, Erasme ja hi denuncia la pràctica consolidada de la censura, on els...[+]
Castella és Espanya? Espanya és i ha estat Castella? Els catalans érem espanyols? Massa sovint cometem l'error...[+]
Article publicat per en Joan Pons Ribot al núm. 102 de la revista arenyenca "La Rierada", del 9 d'octubre del...[+]