EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Per estimar el país cal sentir que té un passat, però no cal estimar l’embolcall històric d’aquest passat.
Cal estimar la seva part muda, anònima, desapareguda"
Simone Weil
NOTICIES » PROJECTE SANTA TERESA
Data de publicació: 20-05-2014  6257 lectures

Teresa Vallverdú

Teresa Vallverdú contra la manipulació dels fets

Teresa Vallverdú, diputada d'ERC al Parlament denuncia, entre d'altres atacs a la nació catalana, la manipulació i la tergiversació constant de la història, duta a terme pel Govern Espanyol del Partit Popular.



Redacció: Teresa Vallverdú




Descarregar PDF de l'article

Comentaris publicats

  1. bony
    01-04-2015 14:26

    Queridos Joan y Albert. Aqui os dejo una pequeña muestra sobre vuestro rigor cientifico.

    https://www.youtube.com/watch?v=YQqrIr202es

  2. Trol
    02-06-2014 17:57

    Os dejo este video del INH "sobre la manipulación de los hechos" y que tiene por héroe a Victor Cucurull: https://www.youtube.com/watch?v=T2l9rGO7eu4&sns=fb&app=desktop ¡Todavía me estoy descojonando! Por cierto, ahora me entero que San Ignacio de Loyola... ¡era catalán! Sólo espero que los ultranacionalistas vascos no se "enfaden" con vosotros por robarles la vasquidad del santo.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.

Aconseguits 6550€
de 8000€
Queden 8 dies

Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41475 lectures
24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya24è Simposi sobre la història censurada de Catalunya
Llista de reproducció de tots els videus del 23è SimposiLlista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
En David Grau exposa els seus dubtes i reflexions sobre el nom del Mestre del Renaixement. Era realment De Vinci?...[+]
Es pot saber si els marineres que van anar amb En Colom a Amèrica en aquell primer viatge transoceànic eren...[+]
Prop de 30.000 manifestants occitans han recorregut els carrers de Carcassona. Els carrers han estat bloquejats...[+]
L'estudiós Manuel Civera relaciona l'obra amb un procés del 1427 i amb el Morvedre...[+]