Descarregar PDF de l'article
Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Per què no s'ha recordat la gran victòria catalana contra els francesos a Grècia el 13 de març 1311?
Quim...[+] Contundent intervenció de la portaveu de la Chunta Aragonesista a les Corts d'Aragó contra la llei de...[+] En Pep Mayolas recull una informació d’En Hugh Thomas, segons el qual Lorenzo Vital, el famós cronista...[+] Descobrim una prova de catalanitat a la nau Victòria de Magallanes en un mapa antic de les Philipines exposat al...[+] |
EN








A mi me gustaría saber si hay publicado algún estudio, sobre las obras de dichos autores, pagina por pagina con comparaciones e introduciendo la opinión de otros expertos en la materia, tanto expertos en literatura del siglo de oro español, también expertos en castellano y catalán de la época, lo digo porque si no, las palabra de Bilbeny ideas vagas, sin ninguna prueba al respecto.
ahora mismo no puedo ser donante de sangre por que despues de ver el le video si pinchan no sale ni gota
La verdad es que una entrevista muy,muy respetuosa por parte del denostado,a veces, "El Mundo".