EN
Crea el teu compte
Accedeix
"Sovint les persones no volen veure o escoltar la veritat perquè no volen q les seves il·lusions siguin destruïdes"
Friedrich Nietzsche

Articles



»

8261
HO SABIES? » 01-05-2010

Colom un criminal?

Ara que quasi és imparable el reconeixement de la catalanitat d'En Colom a nivell internacional, ara l'Estat espanyol comença a difamar-lo. Es tracta de fer-lo un dèspota, un tirà, un criminal a qualsevol preu.


»

15662

»

8831
EDITORIAL » 23-04-2010

Què fem? on anem?


»

11119
ARTICLES » 22-04-2010

Catalunya era un regne

En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona d'Aragó", i sobre el terme "Corona Catalano-Aragonesa" que designaria el territori del regne català.


»

26162
NOTICIES » 05-04-2010

Properes cites d'abril


»

5232
NOTICIES » 19-03-2010

Properes cites de març


»

4975

»

5494

Jordi Bilbeny continua la recerca iniciada fa més de deu anys sobre la catalanitat de Cristòfor Colom. La seva investigació se centra en la “censura” o “manipulació històrica” que patí la nació catalana durant segles per part d’Espanya. Algunes de les seves recerques també s’emmarquen dins Mallorca i fan referència a les relacions entre el Principat i l’Illa amb el nou món.


»

6794

»

6628

20 i 21 de novembre de 2009


»

6268

»

7205
ARTICLES » 21-10-2009

El cas JRFC IV

En Pep Mayolas reflexiona al voltant de la figura d'en Gonzalo Fernández de Córdoba, que podria ser en realitat l'Almirall Joan Ramon Folc IV de Cardona i Urgell.


»

18293

»

5492

»

7128

Una nova interpretació de la Història.


»

10409
...
...

Aconseguits 5150€
de 8000€
Queden 17 dies

Més informació
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
41428
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
Quins fets ens narren els vitralls d'aquesta catedral belga? Com s'hi ordenen els escuts d'armes i els símbols?...[+]
És més probable que l'orxata mexicana fos portada a Mèxic pels primers colons catalans de València que hi van...[+]
Jordi Molet entrevista l'historiador Jordi Bilbeny al programa 7 dies de...[+]
La història oficial ens diu que les Capitulacions que van pactar els Reis i En Colom per anar a descobrir les...[+]