Articles
| PUBLICACIONS » 01-05-2010 |

Brevíssima Relació de la Destrucció de la Historia. Falsificació de la Descoberta Catalana d'Amèrica
»
|
9711
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| PUBLICACIONS » 01-05-2010 |

Totes les Preguntes sobre Cristòfor Colom. David Bassa entrevista Jordi Bilbeny.
»
|
12933
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| PUBLICACIONS » 01-05-2010 |

La descoberta catalana d'Amèrica. Una reflexió sobre la manipulació de la Història.
»
|
13241
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

Instruments i taules catalanes d'En Colom
En Colom va arribar al nou continent amb instruments, cartes i taules catalanes
»
|
19831
1 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

Colom i la pólvora catalana
Catalunya és un dels països ón s’han cremat o expoliat més arxius-biblioteques, dels importants coneguts: Montserrat, Poblet i Ripoll
»
|
19948
1 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

La ruta del primer viatge, la primera gran mentida
»
|
30891
6 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

El tractat d'Alcàçovas i Catalunya
El català Joan Colom, va haver d'acatar el tractat d'Alcàçovas signat pel seu Rei, que prohibia als catalans navegar més avall de la Gomera.
»
|
18212
3 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| HO SABIES? » 01-05-2010 |

Colom un criminal?
Ara que quasi és imparable el reconeixement de la catalanitat d'En Colom a nivell internacional, ara l'Estat espanyol comença a difamar-lo. Es tracta de fer-lo un dèspota, un tirà, un criminal a qualsevol preu.
»
|
15979
11 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| HO SABIES? » 01-05-2010 |

L'illa del Bonaire i conca del Bonaire davant de Veneçuela
»
|
9102
1 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 22-04-2010 |

Catalunya era un regne
En Manel Capdevila ens explica la importància de diferenciar entre el terme "regne d'Aragó" i el terme "Corona d'Aragó", i sobre el terme "Corona Catalano-Aragonesa" que designaria el territori del regne català.
»
|
27079
11 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] Us presentem una novetat per aquest Sant Jordi. Es tracta "Del Ter al Túria", un llibre escrit conjuntament per...[+] Quan va arribar el blat de moro a Catalunya? Tot i que sembla, pel nom, que ja hi havia de ser des de temps...[+] Durant un parell d'anys, En Lleonard va estar al servei d'En Cèsar Borja, en tant que enginyer militar. Gairebé...[+] el poble català fou l’únic poble que perdé la Guerra de...[+] |
DARRERS ARTICLES COMENTATS
EL MÉS COMENTAT
EL MÉS LLEGIT
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
© 2026 INSTITUT NOVA HISTÒRIA | Allotjament web i sistemes informàtics oferts per INTERGRID.CAT (Opengea SCCL)
EN











