Articles
| NOTICIES » 01-05-2010 |

El text original del Tractat dels Pirineus s'exhibeix a Perpinyà
»
|
9164
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

Una historiadora de l'Art creu que la Mona Lisa era Isabel d'Aragó.
»
|
18005
2 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

Manifestació unitària, l'11 de setembre a Barcelona
»
|
5816
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

Cristòfor Colom parlava català, segons Estelle Irizarry
Estelle Irizarry, professora titular emèrita de literatura hispànica a la Universitat de Georgetown, Washington, reforça encara més la catalanitat de Cristòfor Colom.
»
|
8165
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

Cristòfor Colom era català, segons un documental que es pot veure als Cinemes Verdi
»
|
6483
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

Bilbeny porta la catalanitat de Cervantes al cinema
»
|
5345
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

2on Homenatge a l'Almirall Cristòfor Colom i a la marina catalana
»
|
6206
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| NOTICIES » 01-05-2010 |

I Jornada sobre la cultura pirotècnica tradicional a Catalunya
»
|
6148
0 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
| ARTICLES » 01-05-2010 |

La immigració occitana (S.XV-XVIII)
La immigració occitana a Catalunya és un fenomen que ja existia abans de les guerres de religió. Quines han estat les causes d'aquest èxode tan important de la meitat sud de França vers la península ibèrica? En Francesc Vall-Llobera ens ho revela.
»
|
13227
4 _KMS_WEB_BLOG_COMMENTS
|
|
EDITORIAL
|
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
![]() | Subscriviu-vos al nostre butlletí |
|
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+] L'estudiós Manuel Civera relaciona l'obra amb un procés del 1427 i amb el Morvedre...[+] La cançó d'El Noi de la mare es canta a l'Argentina en castellà, seguint una traducció de l'original...[+] Descobrim una prova de catalanitat a la nau Victòria de Magallanes en un mapa antic de les Philipines exposat al...[+] Si en Leonardo da Vinci va ser en realiat en Lleonard della Rovere, com defensa en Jordi Bilbeny, aleshores la...[+] |
DARRERS ARTICLES COMENTATS
EL MÉS COMENTAT
EL MÉS LLEGIT
Els continguts d'aquest web estan sota llicència Creative Commons BY-NC-SA 4.0. Podeu compartir i adaptar el material sempre que reconegueu l'autoria, no en feu un ús comercial i compartiu l'obra derivada amb la mateixa llicència.
|
SECCIONS |
RECERCA |
L'INSTITUT |
A LA XARXA |
© 2026 INSTITUT NOVA HISTÒRIA | Allotjament web i sistemes informàtics oferts per INTERGRID.CAT (Opengea SCCL)













